Swett rekryterar: Serviceinriktad reseadministratör med go!

2019-07-03
Blogg

 

Det är lätt att hitta nya vänner som vi vandrar med på InkaledenSwett skapar äventyrsresor utöver det vanliga och drivs av att alla gäster ska få möjligheten att uppleva sin drömresa. Kontoret är placerat mitt på Södermalm i Stockholm och består idag av fyra högpresterande personer som jobbar som ett sammansvetsat team. 

Vill du jobba i ett litet, entreprenöriellt bolag, där alla får hjälpas åt med det som behöver göras? Är du strukturerad och gillar att organisera och systematisera?
Nu söker Swett en reseadministratör som vill hänga med på tåget och hjälpa våra gäster komma iväg på det där äventyret de drömt om.


Om Swett

Swett hjälper både privatpersoner och företag att få uppleva utmanande äventyr och resor de alltid kommer minnas. Kilimanjaro, Everest Base Camp, Elbrus och Inkaleden är några av de resmål där Swett tagit fram unika rutter med fokus på att leverera en upplevelse helt utöver det vanliga. Swett har i dagsläget fyra stycken anställda, inklusive grundarna Johan och Nicklas, och ca 20 mycket rutinerade guider som leder våra resor. 2018 omsatte Swett 13,5 miljoner och sedan starten 2014 har ökningen av antalet gäster gått snabbt.

 

Om Tjänsten

Det här är tjänsten för dig som är en fena på administration, som gillar att strukturera stora mängder information och som vill vara den berömda spindeln i nätet. Du kommer jobba i ett litet team, under ledning av vår operativt ansvarige Ebba, och kommer själv vara ansvarig för att administrera majoriteten av våra resor. Det ingår mycket gästkontakt i tjänsten och du kommer vara Swetts ansikte utåt mot våra gäster, främst över mail och telefon.

 I uppdraget ingår:

  • administration och förvaltning av våra resor
  • hjälpa våra gäster med information och svara på frågor
  • hantera alla bokningar med underleverantörer
  • ansvara för och hantera all gästinformation och alla detaljer till varje resa
  • säkerställa distribution och uppdatering av information och säkerhetsplaner till våra guider inför varje uppdrag
  • budgetuppföljning av genomförda resor
  • kontinuerligt strukturera och förbättra arbetssätt, mallar och rutiner.

 Du kommer jobba både med privat- och företagsgrupper. Placering i Stockholm, tjänsten är på heltid. Arbete på helger och kvällar kan förekomma.

 

Du som söker

  • är en hejare på administration och drivs av att koordinera och leverera
  • är effektiv och strukturerad, med koll på läget
  • älskar känslan av att checka av arbetsuppgifterna lite bättre och lite effektivare för varje gång
  • diggar excel och att göra information lättbegriplig
  • har en styrka i att kommunicera i skrift på ett enkelt och informativt sätt
  • vill leverera service i världsklass (även till den som har en dålig dag)
  • gillar när det ständigt händer nya saker och tempot är högt
  • är en person som får hundra saker gjort, snarare än en perfektionist som målar Mona Lisa varje gång.
  • är flytande i engelska och svenska, både i tal och skrift.

  

Relevant utbildning är meriterande men inget krav. Vi söker rätt person som vill vara en del av familjen. Tillträde omgående efter överenskommelse. Intervjuer sker löpande. Skicka din ansökan till [email protected]. Frågor ställs via samma adress eller till Ebba Häll 0768 – 99 24 85

Hej! Få vårt nyhetsbrev för att inspireras till nya ÄVENTYR!. Du får information om aktuella erbjudanden och kampanjer, nya resmål och inte minst tips&tricks inför din drömresa!

Din mailadress

x